Home / کالم / حرمت رسول صلی اللہ علیہ وسلم کا تحفظ

حرمت رسول صلی اللہ علیہ وسلم کا تحفظ

 

 

حرمت رسول صلی اللہ علیہ وسلم کا تحفظ

ملک صداقت فرحان

آبادی 17077650 نفوس پرمشتمل. جس میں سے آبادی کا50.6 فیصد حصہ عیسائیت، 6 فیصد اسلام، 0.2 یہودیت،0.2 فیصدبدھ مت، 0.5 فیصد ہندو، الحاق شدہ (مذہبی)42.1 فیصد اس کیعلاوہ دیگر مذاہب 0.2 فیصد۔ مارک روٹ جوکہ 2010 میں وزیراعظم بنا ملکہ میکسیما گوئٹا کیروتی جوکہ بادشاہ ویلیم ایلیگزینڈر کی بیوی ہے17 مئی 1971ء کوپیداہوئی. یہ تھا ہالینڈ اوراس کی قیادت کامختصر ساتعارف۔ ہالینڈکادوسرانام نیتھرلینڈہے۔ ہالینڈ کا دارالحکومت ایمسٹرڈیم ہے۔ اس میں سب سیبڑا مذہب اب بھی عیسائیت ہے. اب ذکر ہو جائے اس ہستی کاجس سے کفارکی دنیا ڈرتی ہے اورحسد کرتی ہے اس عظیم ہستی کا نام محمد رسول اللہ صلی اللہ علیه وسلم ہے۔ جن کا اخلاق قرآن مجید، استاد اللہ پاک، شان میں پوری کائنات سیافضل جی یہ ذکر ہو رہا ہے اللہ کے آخری رسول حضرت محمدصلی اللہ علیہ وسلم کا جن کیخاکے یہودی بناتے ہیں نعوذ بااللہ۔ محمد صلی اللہ علیہ وسلم وہ عظیم ہستی ہیں جن کیبارے میں یہود و نصاری اور کفار بھی اپنیخیالات کااظہار مثبت انداز میں کرتینظر آتے ہیں۔ مثلا
فرانسیسی فلاسفر لفانسی دے لا مارٹائن لکھتا ہے کہ ”اگر غیر معمولی طور پر genius ہونے کا فیصلہ ان تین چیزوں پہ کیا جائے
عظیم مقصد، انتہائی محدودذرائع، بیمثال نتیجہ تو کوئی بھی شخص محمدصلی اللہ علیہ وسلم کامقابلہ کرنیکی جرات نہیں کرسکتا”.
روسی فلاسفر جس کا نام لیوٹالسٹائے ہے لکھتا ہیکہ”اب پوری دنیا میں صرف محمد صلی اللہ علیہ وسلم کے قانون کی ہی حکمرانی ہوگی”.
سرتھامس کارلائل کا کہنا ہے کہ ”لفظ محمدصلی اللہ علیہ وسلم فطرت کی آواز کا نام ہے۔ باقی جو کچھ ہے وہ سب ہوا ہے دھواں ہے”.
رومن کنگ ہرکولیس کا کہنا ہے کہ ”اگر میں حضرت محمدصلی اللہ علیہ وسلم کے زمانے میں موجود ہوتا تو میں ان کے قدموں میں بیٹھ کر ان کے پاؤں دھوتا”.
یہ تھے چند لوگ جن کو سائنس و فلاسفی کی دنیا کا بادشاہ مانا جاتا ہے جن کا تعلق یورپین ممالک سے ہے اور مذہب کے لحاظ سے یہود و نصاری ہیں. یہود و نصاری ایک متشدد قوم ہیں۔ ہٹلر نے ان کو صحیح مارا۔ اتنا مارا کہ نسل ختم ہونے کو آ گئی۔ یہی وجہ ہیکہ یہودی مٹھی بھر ہیں مگر ان کے فتنے بہت ہیں۔ اللہ کی پناہ ہرملک کی معیشت پرکالے بادل کی طرح چھائے ہوئے ہیں۔ یہودی خود کو مظلوم قوم سمجھتے ہیں ہٹلر کے لگائے ہوئے زخم ابھی تک بھرے نہیں اسی لیے وہ ہٹلر سیکھائی ہوئی شکست کابدلہ مسلمانوں سیلینے کی کوشش بار بار کرتے ہیں۔ اور اللہ کیحکم سے ہر بار ناکام رہتے ہیں۔ یہود و نصاری جس دنیا میں رہتے ہیں وہ دنیا مغربی دنیا کہلاتی ہے اور وہاں پر تمام قوانین چاہے وہ پولیس کیہوں، آرمی کے ہوں یا کسی بھی محکمیکے یہ سب قوانین مسلمانوں کے سپہ سالار اعظم یار رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے بنائے ہوئے ہیں. کہاں سے یہود و نصاری ترقی لفظ کے بانی لگتے ہیں وہ توصرف چور ہیں جو ہمارے اسلاف کے بنائے ہوئے قوانین چوری کر کے لے گئے اور جا کر اپنی دنیا میں رائج کر دیا. یہود و نصاری نیبہت دفعہ مسلمانوں جذبات سیکھیلنے کی کوشش کی مگر ہر بار ناکام رہے اب بھی میں امید کرتا ہوں کہ وہ ہمیشہ ناکام ہی رہیں گے ان شاء اللہ.
حدیث رسول صلی اللہ علیہ وسلم ہے.
”‏‏‏‏‏‏جو شخص خلاف شرع کام ہوتے ہوئے دیکھے اور اپنے ہاتھ سے اسے بدلنے کی طاقت رکھتا ہو تو چاہیئے کہ اسے اپنے ہاتھ سے بدل دے، اگر ہاتھ سے بدلنے کی طاقت نہ ہو تو زبان سے، اور اگر زبان سے بھی کچھ نہ کہہ سکتا ہو تو دل میں برا جانے، اور یہ ایمان کا کمزور ترین درجہ ہے”.
ہم رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی اس حدیث پر عمل کر کے ہالینڈ کے باسی یہود و نصاری کوبہت سا نقصان پہنچا سکتے ہیں اور ان کا دماغ ٹھکانے لگا سکتے ہیں ان کا دماغ ٹھکانے لگانے کا صرف ایک ہی طریقہ ہے وہ طریقہ یہ ہیکہ ان کی کمپنیوں اوراس کی بنی ہوئی تمام مصنوعات (products) جو کہ پاکستان کی تقریبا بیس کروڑ عوام استعمال کرتی ہے کا بائیکاٹ کریں.
ہالینڈ کی تین بڑی کمپنیاں ہیں۔
شیل پیٹرولیم، فیلیپس اور یونی لیور۔
اگے پھر یونی لیور کمپنی کی تیار شدہ بہت سی مصنوعات ہیں جن کیبغیر ہم رہ نہیں سکتے اوروہ اشیاء ہم باقاعدگی سے استعمال کرتے ہیں مثلا کلوز اپ، ڈوو، کنور، لائف بوائے، لپٹن، لکس، والز آئس کریم، پونڈز، سنسلک، سپریم، کمفرٹ، کلیئر، ڈومیکس، فیئر اینڈ لولی، فروٹر، رن اور سن لائٹ وغیرہ.
ہالینڈ کی کمر توڑنے کا اس سے بہتر اور کوئی طریقہ ہو نہیں سکتا اگر ہم ان کی مصنوعات چھوڑ گئے تو میں امید کرتا ہوں کہ یہود و نصاری زمین پر ایسے گریں گے کہ کئی سالوں نہیں بلکہ شائید کئی صدیوں تک نا اٹھ سکیں. ہم اپنے اپ کو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا امتی تو کہتے ہیں آئیں مل کر اپنے آپ کو ان کا سچا امتی بن کر دکھائیں. امام الانبیاء جناب محمد رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کہ حرمت کاخیال کریں تحفظ کریں اگرہم ان کی حرمت کا خیال کریں گیتو اللہ کی قسم پوری دنیا کے شیطان بھی مل جائیں تو بھی مسلمانوں کیسامنے ٹھہر نہیں سکیں گے اور مسلمانوں کا کچھ نہیں بگاڑ سکیں گے.

Check Also

لمحہ فکریہ

  لمحہ فکریہ تحریر ۔۔۔ شیخ توصیف حسین گزشتہ روز میں نے ایک عمر رسیدہ ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *