Home / خبر یں / کرنل کی بیوی کی پولیس اہلکار سے بدتمیزی نے سوشل میڈیا پر ہنگامہ مچادیا

کرنل کی بیوی کی پولیس اہلکار سے بدتمیزی نے سوشل میڈیا پر ہنگامہ مچادیا

 اس واقعے سے عام عوام کے لیے ایک مخصوص طبقے کی  ذہنیت کی عکاسی ہوتی ہے، صارف فوٹوسوشل میڈیا

سوشل میڈیا پر بدھ کی شب وائرل ہونے والی ایک ویڈیو نے ہنگامہ مچایا ہوا ہے جس میں ایک خاتون خود کو کرنل کی بیوی ظاہر کرتے ہوئے پولیس اہلکاروں سے بدتمیزی کرتی دکھائی دے رہی ہے۔

سوشل میڈیا پر گزشتہ شب سے ’’کرنل کی بیوی‘‘ ہیش ٹیگ ٹاپ ٹرینڈ کررہا ہے یا یوں کہیں کہ ’’کرنل کی بیوی‘‘ نے پاکستانی سوشل میڈیا پر ہنگامہ مچادیا ہے۔ دراصل گزشتہ روز ٹوئٹر پر ایک خاتون کی ویڈیو وائرل ہوئی جو دیکھتے ہی دیکھتے ٹاپ ٹرینڈ بن گئی۔

ویڈیو میں خاتون ہزارہ موٹروے چیک پوسٹ پر پولیس کے ساتھ نہ صرف بدتمیزی کررہی ہے بلکہ نامناسب الفاظوں کا استعمال کرتے ہوئے نہایت دیدہ دلیری سے قانون توڑتی ہوئی اپنی گاڑی وہاں سے بھگاتی ہوئی لے جاتی ہے۔ ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ خاتون اپنی کار میں ایک شخص کے ساتھ بیٹھی ہوئی ہے جب کہ آس پاس دیگر گاڑیاں بھی سڑک پر ناکہ لگا ہونے کی وجہ سے کھڑی ہیں۔

خاتون ایک اہلکار سے رکاوٹیں ہٹانے کے لیے کہتی ہے جس پر اہلکار کہتا ہےجب اجازت ملے گی اس وقت راستہ کلیئر ہوگا جس پر خاتون کہتی ہے میں آرمی آفیسر کی بیوی ہوں کوئی معمولی بات نہیں ہے اس کے بعد خاتون نائب صوبیدار کے لیے انتہائی نامناسب لفظ استعمال کرتے ہوئے کہتی ہے میں’’کرنل کی بیوی‘‘ہوں اور دوبارہ نائب صوبیدار کو گالی دیتی ہے اور کہتی ہے میں اس کی وردی اتروادوں گی۔

تاہم پولیس کی جانب سے گاڑی کو آگے جانے کی اجازت نہ ملنے پر خاتون گاڑی سے باہر آکر پولیس اہلکاروں سے بدتمیزی کرنے لگتی ہےاور قانون توڑتے ہوئے زبردستی سڑک پر  موجود رکاوٹیں ہٹادیتی ہے۔ اس دوران دیکھا جاسکتا ہے کہ پولیس اہلکار خاتون سے نہایت آرام سے بات کرتے ہوئے اسے سمجھانے کی بھی کوشش کرتا ہے کہ وردی کی بےعزتی ہورہی ہے سب کے سامنے لیکن خاتون کچھ بھی سمجھنے کو تیار نہیں تھی۔

ویڈیو میں خاتون کو پولیس اہلکاروں پر چلاتے ہوئے بھی دیکھاجاسکتاہے جب کہ خاتون مسلسل کہہ رہی ہے ایک صوبیدار کی کیا اوقات ہے میرے آگے میں کرنل کی بیوی ہوں۔ ایک موقع پر خاتون گاڑی میں موجود شخص کو کہتی ہوئی نظر آرہی ہے کہ گاڑی پولیس والے پر چڑھادو اور پولیس اہلکار کو دھکا دینے کی دھمکی بھی دے رہی ہے۔ بعد ازاں پولیس اہلکاروں کے ساتھ بدتمیزی کرنے اور ان پر چلانے کے بعد خاتون زبردستی رکاوٹیں ہٹاکر وہاں سے چلی جاتی ہے۔

سوشل میڈیا صارفین کی جانب سے اس ویڈیو پر شدید ردعمل کا اظہار کیا جارہا ہے اور لوگ پولیس اہلکار سے بدتمیزی کرنے اور گالیاں دینے پر خاتون کے رویے کو شرمناک قرار دے رہے ہیں جب کہ کچھ لوگ خاتون کے شوہر کو اس واقعے کے لیے جوابدہ ہونے کا مطالبہ کررہے ہیں۔

انتیعاش امیر نے لکھا آج 27 رمضان المبارک ہے جس دن ہم نے آزادی حاصل کی تھی  لیکن یہ کس قسم کی آزادی تھی۔ اس کرنل کی بیوی نے مجھے ایک بار پھر احساس دلایا کہ ہم اب بھی اپنے ہی ملک میں غلام ہیں۔ میں واقعتاً قانون کی پاسداری کرنے والے پولیس آفیسر کی حمایت کرتی ہوں۔

اینکر غریدہ فاروقی نے اس واقعے پر ٹوئٹ کیا حاضر سروس آرمی آفیسر کی بیگم کی ہزارہ موٹروے چیک پوسٹ پر بدسلوکی کی ویڈیو۔ چیف آف آرمی اسٹاف جنرل قمر باجوہ نے واقعے کا فوری سخت نوٹس لے لیا۔ متعلقہ آفیسر کے خلاف فوراً ادارہ جاتی ضابطے کی کارروائی کا آغاز۔

سوشل میڈیا پر جہاں کرنل کی بیوی کے رویے کی شدید الفاظ میں مذمت کی جارہی ہے وہیں پولیس اہلکار کو قانون کی پابندی کرنے پر خوب سراہارہا ہے۔

جان پشتین نامی شخص نے خاتون کی تصاویر شیئر کراتے ہوئے لکھا یہ صرف ایک واقعہ نہیں ہے بلکہ  اس واقعے سے عام عوام کے لیے ایک مخصوص طبقے کی  ذہنیت کی عکاسی ہوتی ہے۔

Check Also

جعلی اکاؤنٹس کیس؛ وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نیب میں پیش

 اسلام آباد: وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ جعلی اکاؤنٹس کیس میں قومی احتساب بیورو میں پیش ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *